středa 19. března 2014

Inspirace... Paříží

Co jiného by mohlo být víc pařížské než správná červená rtěnka? I když jsem v Paříži byla a většina žen červenou rtěnku neměla. I podle knihy Se šarmem Pařížanky správná Pařížanka nosí spíš průhledný lesk, stejně to je první co mi přijde na mysl, když se řekne Paříž (samozřejmě kromě Eiffelovky a skvělých zážitků z našeho výletu a taky filmu Půlnoc v Paříži, který patří mezi dva mé nejoblíbenější filmy, ale teď se bavíme o kosmetice :)...)

Zdroj: http://www.pinterest.com/

Červená rtěnka není jen na večer, skvěle vynikne přes den s džínama a bílou halenkou nebo tílkem.
Co se týče zbytku líčení, nejlepší je podle mě nechat rtěnku vyniknout a na oči nanést třeba jen řasenku. To ale taky záleží na příležitosti, šatech, obličeji a na záměru. Důležité je mít pleť co nejvíc čistou, zakrýt nedostatky a dát si na tom záležet. Vše ale začíná správným odstínem, ten se vybírá podle tónu pleti. K teplému podtónu se nejvíc hodí červené spíše do žluta. Naopak ke studenému víc namodralé odstíny, ty mají taky výhodu, že dělají zuby bělejší. Skvělá metoda na výběr správné barvy je metoda, kterou já používám asi nejvíc. A to je metoda pokus omyl, prostě to vyzkoušet buď na testerech ( což ale někdy, hlavně v drogeriích může být trochu problematické) nebo aspoň na ruce.

K aplikaci rtěnky vám asi nic říkat nebudu, každý to dělá jinak. Já třeba nemám ráda rtěnku nanášet štětcem, jsem na to moc netrpělivá a líná. Stejně tak jsem moc líná složitě sepisovat jak se správně rtěnka nanáší, místo toho sem dám odkaz na moji nejoblíbenější youtuberku, slavnou Lisu Eldridge. Ta natočila speciální video věnované pouze červené rtěnce klik . Pokud je někomu nepříjemné nosit tak intenzivní barvu, může použít jen třeba červený lesk nebo balzám, nebo vás znova odkážu na další video Lisy, kde radí jak jednu rtěnku použít více způsoby klik.

Teď jsou na řadě mé vlastní zkušenosti a recenze s červenými rtěnkami. Vybrala jsem čtyři produkty, které doma mám a odpovídají kategorii červené rty :).

  
1) Alverde - lesk na rty
Bohužel nevím odstín, protože už mám tenhle lesk tak dlouho, že se veškerý popis sloupal. Vlastně ani nevím jestli ho v drogeriích ještě mají, ale myslím, že jo. Barva se mi moc líbí, není moc výrazná. Jen tak lehce obarví rty a nechá na nich trochu třpytek. Horší je výdrž, ta je dost slabá i na lesk. Za to ale vůbec nelepí a je na rtech moc příjemný.


2) L'Oréal Caresse - Rebel Red
Na rtěnky Caresse jsem slyšela většinou samou chválu, ale pořád ne a ne si ji koupit. Pak jsem takhle šla na Budějovické do Rossmana (tahle prodejna je peklo pro mojí peněženku!!!) a koupila si ji. Strašně se mi líbí jak barví, stačí jeden tah a rty jsou krásně zbarvené, ale ne intenzivně. Přesto je ta barva opravdu vidět (možná to tak nebude u méně výrazných barev v této řadě). Rtěnka je krásně jemná a nevysušuje. Je o něco červenější než lesk, ale neoznačila bych ji úplně za typickou rtěnku. Poslední dobou ji nosím strašně často a moc jsem si ji oblíbila.


3) Logona - rtěnka č. 03
Tohle je moje klasická červená rtěnka. Koupila si ji jednou mamka v obchodě své kamarádky a pak se slovy, že v ní vypadá, jako když zakousla králíka, mi ji věnovala. Barva je moc krásná a výdrž taková průměrná. Co víc o ní říct? Prostě to je pro mě ta typická červená rtěnka. Jo a je strašně roztomilá, jak je malinká.


4) Chanel Rouge Allure - 68 Émotive
Ah! To je chlouba mojí sbírky. Asi nejdražší kousek co vlastním, teda kromě různých stínů od Chanelu a podobných značek. A pokaždé když si ji vezmu si ji musim nechat pochválit, aby byla patřičně doceněna. Kamarádky už s tim sice rozčiluju, ale já si prostě nemůžu pomoct. Proto jsem i využila tohoto článku a zařadila ji sem i když nepatří mezi klasicky červené rtěnky. Má hodně silný modrý podtón ale tím i dělá bělejší zuby. Výdrž je na moje zkušenosti velmi dobrá.


A to je asi ode mě dneska všechno. Pokud se dál chcete inspirovat Paříží doporučuju knížku Se šarmem Pařížanky, filmy Půlnoc v Paříži a Paříži Miluji Tě. Nebo samozřejmě výlet do Paříže, kdybych mohla klidně bych se tam i přestěhovala, zamilovala jsem se do atmosféry toho města....

Zdroj: http://www.pinterest.com/
Vaše Nik

Žádné komentáře:

Okomentovat