neděle 30. března 2014

Milujeme... laky

Tenhle týden na mě připadl článek "Milujeme...." a dnes to budou laky. Trochu vám představím svoji sbírku, s čím jsem spokojená a jaké barvy by asi neměly nikomu chybět.Péči o nehty si necháme na příště, stejně jako topcoaty a podlaky. Stejně jsem pořád nenašla ty pravé.





Červené/tmavé

Červený lak na nehty je taková klasika. Hodí se skoro ke všemu a ta správná rudá je nadčasová a nikdy s ní nešlápnete vedle. Pro mě to je Delia Prosilk odstín 51, vlastně ani nevím kde ho sehnat, vzala jsem už asi před rokem mamce. Je to prefektní červená a dobře drží. Další pro mě nezbytnou a asi nejvíc nošenou barvou je tmavá vínová. Hledala jsem tuhle barvu celkem dlouho, nakonec jsem našla od Miss Sporty naprosto ideální. Další dvě červené jsou od Rimmelu, jedna z řady Cocktail colour odstín hawaiian punch, je to nádherná barva. Bohužel na mých mtvolně bílých prstech vypadá dost divně. Ta druhá patří zase do té voňavé řady I love fruits, odstín Cranberry zest. Je to trochu zvláštní červená, ale moc krásná a líbí se mi, jak mi nehty ještě pár hodin po zaschnutí laku voní. Do mých oblibených tmavých laků bych zařadila ještě Maybelline Coloramu v odstínu 165, moc ráda ji nosím, je výrazná a neutrální zároveň. A naposled zase Rimmel. Aye, Aye, Sailor je hodně hodně tmavě modrá, vypadá nádherně.



Barevné

Na léto a jaro naprosto ideální. Miluju se jen dívat na všecny ty lahvičky s nádhernýma barvičkama, co stojí ve stojanech v obchodě. V mé vlastní sbírce jich taky pár mám. Začnu asi Sally Hansen, mám dva laky od Sally Hansen: 270 Lacey Lilac (fialová) a 405 Coral Reef (korálová). Obě to jsou moc hezké barvy, bohužel Lacey Lilac má zase problém s mýma bílýma prstama. Moje ruce pak vypadají jako 10 let po smrti. Nic moc přitažlivého :/. I když se může zdát, že stejný efekt bude mít i další lak (Rimmel 500 Peppermint), překvapivě ten vypadá hezky. Poslední lak na fotce je (jak jinak než od Rimmelu) 306 Velvet Rose, je to moc hezká tmavší růžová.

Z další trojice je mým oblíbencem ten žlutý 058 Lemon Drop, krásně voní a v létě vypadá krásně. Oranžový 440 Sun Downer byl v loňské Elle a povedlo se mi ukořistit tento odstín a poslední růžový je 025 Strawberry Fizz. A všechny tři jsou od Rimmelu.


Oranžový a růžový lak od Essence (bohužel nemají na sobě odstín) vypadají na fotce dost vybledle, ale jinak jsou celkem zářivé. Proto mě baví je nosit v létě, když jsem opálená.Můj jediný, za to jedinečný, lak od Catrice je z limitky Candy Shock.


Přirozené

Nenápadné laky by asi taky měly patřit ke každé sbírce. Já je nosím většinou v době, kdy mám nehty hodně zničené a potřebuji, aby se mi přes den nelámaly. Mám totiž hodně špatnou kvalitu nehtů už od mala a někdy stačí i lehké zavadění a už se mi nehet začne lámat. Bohužel mám jen tři a ze dvou z nich jsem zklamaná. Nejvíc se mi líbí barva Essence, bohužel výdrž je na mých nehtech naprosto zoufalá. Astor má taky krásnou barvu (347), ale ten mi zase dělá na nehtech pruhy. Možná je to ale vada jen jednoho kusu. Colorama mě nezklamala. Barva (254) drží a je pěkná, lakuje se s ním dobře.


Třpytivé/Pískové

No tak to je taky moje slabost. Nemám ráda kýč a ani když je moc "přetřpytkováno" ale miluju třpytivé laky. Nenosím je moc často, raději nosim tmavé nebo červené laky, ale takové pískové laky od "Gábiny" bych nejradši skupovala ve velkým. Zatím (schválně píšu zatím, protože se znám.....) mám čtyři odstíny. Ani jeden mě nezklamal, všechny skvěle drží, vypadají pěkně a překvapivě ani netrvá 30 let než se je podaří odlakovat. Teď tedy k barvám. Nejtmavší je 04 Mistero Grey, hnědá je 16 Brown Sugar (vážně vypadá jako třtinový cukr!), tmavě růžová 01 Lila a světlounká je 07 Princess. Kromě pískových laků mám taky jeden lak z edice Brovades od Maybelline, ta se mi strašně líbí. Bohužel tu je ten stále se opakující problém s mýma mrtvolnýma prstama :(


To je ode mě k článku Milujeme laky všechno. Asi jen, že já teda laky miluju a víc než lakování nehtů mě baví je sbírat. Kdybych měla mít pouze laky, co potřebuji, měla bych tři: můj tmavě vínový Miss Sporty, červený a jeden pískový. Jenže já si prostě nemůžu pomoct :(....

Žádné komentáře:

Okomentovat