pondělí 21. dubna 2014

Garneir NEO


Spolu s lakem Sugar Enamel od Gabrielly Salvete ( recenze zde) jsem si koupila i tento intenzivní antiperspirant s krémovou neviditelnou texturou. Zaujal mě hlavně díky tomu, co slibuje. Má vydržet 48 hodin (což ani nemusí, ale prostě dlouho :)), je určený i pro citlivou pokožku, nedělá skvrn na oblečení (!!!!!) a, co si budemem povídat, ten obal je krásnej....



Mám docela agresivní pot a po celkem krátké době době nošení musím velkou část svých svetrů a triček prostě vyhodit. Druhá věc, kterou naprosto nesnáším, jsou ty skvrny na oblečení. Miluju černá trička a tílka a pokaždé, když se oblékám, se mi udělají ty strašlivé bílé pruhy vlevo na břiše ( tak to někdo máte nebo se jen já neumim oblíct?). No a z těchto dvou důvodů jsem se rozhodla pro změnu. Odjakživa jsem totiž používala deodoranty ve spreji, většinou Adidas nebo Rexona. Byla jsem zvědavá jak si teda tento antiperspirant povede. Po týdnu používání Vám tedy můžu napsat své dojmy....


Garnier NEO si zatím stojí dobře. Samozřejmě zatím nemůžu říct jestli bude mít na má trička nějaký lepší vliv, na to je moc brzy. Za to můžu říct, že ve skvrnách na oblečení se drží moc dobře. Je to vlastně krém, který se rychle vstřebává. A když se vstřebá, tak Vám prostě žádné skvrny na oblečení nezůstanou. Tento slib splňuje na jedničku. Ohledně výdrže taky nemám výtek, suché podpaží teda nemám, ale to b u mě byl zázrak, kdyby to tak bylo. Důležité je, že pocení bylo minimální a zápach žádný. Vydržel i tříhodinový úklid kanceláří, ale na sport jsem ho zatím nezkoušela. V tomto ohledu tedy také nezklamal. No a mám i dosvědčeno, že, asi jako jeden z mála deodorantů, je vhodný i na citlivou pokožku.

Suma sumárum, jsem s ním naprosto spokojená. Bílé skvrny nikde, aplikace pohodlná, zápach nula, navíc krásné balení! Co víc si od deodoantu přát....

Žádné komentáře:

Okomentovat