neděle 24. srpna 2014

Můj miláček mezi rtěnkami - Bourjois Velvet Rouge Edition



Novinku od Bourjois Rouge Velvet Edition (která dnes už není až tak docela novinkou) jsem chtěla vyzkoušet ihned jak jsem o ní poprvé slyšela. Slibuje spoustu věci a, co si budeme povídat, obal je taky moc krásný. Ale teď k těm slibům: tato rtěnka má mít matný finish, sametovou texturu, má vydržet 24 hodin, nevysoušet rty, má být prostě dokonalá, úžasná, nejlepší, super duper rtěnka, co kdy spatřila světlo světa.






Nejvíc se mi líbil odstín Hot Pepper. Je to jasně červený odstín se spíše žlutým podtónem. Připadá mi hodně francouzský. Takže bylo jasné, že si ho přinesu domů a hned ho zkusím.


To byla ale chyba. Netušila jsem, že to s tou výdrží myslí tak vážně. Pokud totiž rtěnka zaschne, je hodně těžké ji dostat dolů. Jak jsem ji hned rychle chtěla vyzkoušet, tak jsem si na krajích nadělala vlnky a ty tam pak zůstaly. Už mám vyzkoušeno, že mi skoro beze změn vydrží na rtech 4 hodiny, 6 hodin pak s lehkým vyblednutím. Asi by vydržela i déle, ale tak dlouho jsem ji na sobě ještě neměla. Líbí se mi také, že když bledně, tak rovnoměrně, dík tomu vypadá pořád pěkně. Dlouhou výdrž tedy splňuje pro mě na jedničku. U takových rtěnek je ale zvykem, že čím déle drží, tím více vysušují. Tohle ale naštěstí vůbec není ten případ. Popravdě řečeno přes den zapomínám, že ji mám vůbec na puse. Po delší době ale přece jen začne trošičku pnout, vůbec mi to ale nevadilo. Takže další slib pro mě splněn. A na závěr (možná trochu nelogicky) je aplikace a textura. Rtěnka se nanáší pomocí aplikátoru, podobnému toho z lesků na rty a v lahvičce má i podobnou texturu jako lesk, jen trochu krémovější a samozřejmě o hodně pigmentovanější. Jakmile ji ale nanesete, začne usychat do takového matného sametu. Poprvé jsem s aplikací měla trochu problém, ale rychle jsem si zvykla. Už na potřetí jsem měla rty namalované ani ne za minutu.

Ráda bych zmínila nějaké zápory, ale zatím jsem žádné nenašla. Za cenu 330 kaček je to naprosto super kvalita i s dobrým výběrem odstínů. Takže za mě palec nahoru a vřele doporučuji koupi.

Vaše Nik

Žádné komentáře:

Okomentovat