neděle 27. září 2015

Daily care - krémy na ruce

V zimě musíme pečovat o svou pokožku dvojnásobně. Taky se musím přiznat, že z holek jsem největší sběratel krémů na ruce, a proto píšu i tento článek. Mám problém se suchou kůží na dlaních a to celoročně, proto zkouším různé krémy. Mám ráda, když se ihned vsákne a hydratuje mou pokožku. V článku porovnám čtyři krémy, které právě teď používám.
                     
První krém jsem si nedávno koupila na podzimním dyzajnmarketu. Je od značky PĚNA DNÍ a je vyroben z přírodních surovin. Voní po medu a je mastnější, proto ho používám doma nebo po večerní koupeli. Svou službu plní na 100%, krásně pokožku hydratuje a rychle se vstřebává. Je vhodný pro suchou a podrážděnou pokožku. Jeho konzistenci bych přirovnala spíše k máslu, je hutný a tuhý. Nejvíc se mi líbí, že jeho přírodní složení. Můžete se kouknout na jejich webovou stránku http://www.pena-dni.cz/ a nebo na jejich facebookovou stránku https://www.facebook.com/penadni23. Abych nezapomněla, krém stál 190 Kč a má 50 ml.



Druhý krém je od Balea, značka Dm drogérií. Můžete ho použít nejen na ruce, ale i na zbytek těla. Hodí se na festivaly nebo do kabelky, protože je multifunkční. Jeho malé a skladné balení je kladem. Jako krém však neobstál tak jako můj první porovnávaný. Krém se vsákne, hydratuje ale jen na chvilku, a po pár minutách si můžu ruce mazat znovu. Musím však uznat, že to není krém určený na ruce, ale pouhý krém. Koupíte ho v Dm drogériích, nejspíš v jiném balení. 


Třetí krém je od L’OCCITANE en provence. Koupila jsem ho asi před rokem, když jsem nutně potřebovala pořádný krém na ruce. Říkáte si, tolik peněz za krém na ruce? Musím uznat, že za tu cenu ten krém stál. Je to krém pro velmi vysušené ruce a v jeho složení také najdeme bambucké máslo. Nanesete na ruce, ihned máte hydratovanou a zjemněnou pokožku. Já jsem si ho pořídila v menším balení 20 ml. Krémy seženete i ve větším 150 ml balení. Koupíte ho jak na internetu, tak v obchodech L’OCCITANE. Všeobecně se dá říct, že krémy s bambuckým máslem jsou na ruce ty nejlepší a je jedno od jaké jsou značky. 


Čtvrtý krém je od značky Cien. Je také pro hodně suchou pokožku. Musím říct, že i tento krém krásně hydratuje a vydrží pokožku dlouho hydratovat. Jediná nevýhoda je v roztírání. Jeho textura mi připomíná gel, ale jakmile začnete roztírat, zbělá, takže vypadáte, že se mažete tekutým pudrem. Po delším roztírání se vám podaří, aby se vám krém vsáknul do pokožky. Tento krém koupíte asi za 40 korun, za což mu odpouštím těžké roztírání a také vám ho doporučuji.



Vaše Anež

Žádné komentáře:

Okomentovat