neděle 10. ledna 2016

5 zaručených tipů na jak na zdravou pleť


1. Voda, voda, voda
Nic nepomůže pleti tolik jako sklenice vody. Všude se dočtete, jak je hydratace důležitá a o to důležitější je hydratace zevnitř. K tomu je nejlepší čistá voda bez bublin, popřípadě s citrónem nebo pomerančem. Nejenom, že pak chutná líp, ale je i zdravější, díky nějakému tomu vitaminu C.


2. Odličovat se
Jsem jeden z těch lidí, co si nedokážou ani představit, že by šli spát s makeupem na obličeji. Stejně to mám i se cvičením. Je to totiž dost podobné i ve spánku se člověk potí, hlavně tam kde přitlačený polštář na obličej, a já si vždy představím, jak všechen ten pot, špína, co se na pleti usadila venku, makeup a do toho ještě nějaké ty bakterie z povlaku na polštář se tam v noci promíchají a dostávají se hluboko do pórů....... Je to nechutné, já vím, ale po téhle představě bych s makeupem na obličeji už neusla.



3. zzZZ
Když už jsme u toho spaní, dobrý spánek je samozřejmostí. Určitě všichni víme, jak naše pleť vypadá po krásných 8 (u mě klidně i mnohem více) hodinách spánku a jak po probdělé noci.

4. Hygiena
Tento tip je užitečný hlavně pro lidi s aknózní pletí. Protože akné se roznáší bakteriemi po obličeji, je důležité prát kosmetické štětce minimálně jednou týdně a mezitím používat dezinfekci na štětce (levně ji seženete například v dmku). Pokud si nanášíte makeup prsty, tak nezanedbávat mytí rukou. Je dobré používat i malý ručník na obličej zvlášť a prát ho častěji, stejně jako povlak na polštář.




5. Radovat se
A poslední a nejdůležitější tip. Žádný stres a radovat se ze života, to pomáhá nejen na pleť, ale na všechny orgány vaše a dokonce i vašeho okolí (hlavně na srdce je to moc zdravý).



2 komentáře:

  1. Je fakt, že já vždycky při zkouškovém mám pupínky přesně tam tom místě, kde se x hodin v kuse podpírám :D Na levé straně čela a tváře :D

    OdpovědětVymazat