neděle 31. ledna 2016

Kosmetické novinky aneb odměna za zkouškové


Nevím, jak to máte vy, ale my jsme zavedli již v prvním semestru odměňovací systém za zkoušky a klasifikované zápočty. Problém je v tom, že toto zkouškové se mi dařilo víc, než bych čekala a o to víc to stálo mou peněženku.



Bláznovství okolo eosu proběhlo už někdy před pár lety. Můj malinový je pro mě první. (Takže ještě jednou děkuji za dovezení z Kanady.) A konečně chápu to šílenství, po nanesení na rtech cítím sladkou chuť, kterou bych nejraději snědla. Slyšela jsem i různou kritiku na hydrataci, což mě právě dlouho dobu odrazovalo. Nicméně si myslím, že patří k těm lepším balzámům, které jsem zkoušela. 


Další na pusu je Chubby stick od Clinique, kolem kterého bylo jisté šílenství také před již delší dobou. U mě v kosmetické taštičce se objevil až teď a opět to chápu. Vybrala jsem si odstín woppin´ watermelon, který na rtech vytvoří velmi příjemný film lehce narůžovělý a moje rty vyloženě hýčká. A asi budu časem potřebovat další.




Další odměna byla Čokoláda od Saloosu a čokoládu zbožňuji ve všech formách, takže i tuto. Nádobka obsahuje kokosový olej a extrakt z kakaových bobů. Jako naprostý vrchol relaxování doporučuji rozehřát tuto čokoládu a použít jí po koupání. Rychle se vstřebává a tělo budete mít jak dětskou prdélku. Opět nechápu, jak jsem mohla tak dlouho bez tohoto vydržet!




Toužila jsem už delší dobu po fialovém stínu dokonale měňavém a jasně fialovém, tak jsem svou sbírku rozšířila o dva mono stíny. První se u mě objevil stín od M.A.C. Magic in your eyes, který byl láska na první pohled. Je dokonale měnavý, takže první večer jsme strávili s debatou na téma, co to je vlastně za barvu a shodli jsme se na fialovo – šedo – hnědé. Práší o trochu víc, než bych čekala za ty peníze, ale asi by mě to nemělo překvapovat, když se v podstatě skládá jenom ze třpytek. Nic to ale nemění na tom, že to je stále láska. Druhý stín je ze Sephory, který jsem si pořídila v akci 2+1 za korunu, ale zbylé dva výrobky má moje spolubydlící. Tento stín na rozdíl od M.A.C. je jasnější, výraznější a křiklavější barvy s poměrně velkými třpytkami a splňuje druhý požadavek na stín. Je krásně pigmentovaný a málo opadává a práší.

Stín M.A.C.
Stín Sephora

Vaše Miška 


Žádné komentáře:

Okomentovat