čtvrtek 7. ledna 2016

Room tour


Room tour se většinou publikuje jako video. Já jsem si ho pro vás připravila ve formě fotografií a pár popisků.

Mám ráda barvy jak v outfitech tak v interiérech. Ráda hledám inspiraci na pinterestu a podobných stránkách. V mém bytě převládá bílá, černá a tyrkysová. Občas se objeví i moje oblíbená růžová. Vím, že v jednoduchosti je krása, ale občas tohle pravidlo poruším.
 



Můj byt není úplně typický, má vložené patro, kde mám postel a svoji šatnu, taková soukromá část mého bytu. Dolní patro slouží jako společenská část s kuchyní a pracovním stolem.

Moje kuchyňka je malá, hlavně v ní nejsou žádné úložné prostory, proto jsem využila hliníkových policových dílů z IKEI na ukládání surovin i nádobí.




Ráda si vyrábím některé věci sama, třeba zavařovačky na suroviny nebo obrázky s LP deskami. Doplňky mého bytu jsou i staré modely ze školy.





Miluju fotky, obrázky, a knížky. Knížky a časopisy ráda čtu, ale využívám je také jako bytový doplněk. Obrázky a fotky s různými zážitky mám vystavené snad všude. Na stěně, v rámečku u postele, také nad pracovním stolem, připomínají mi hezké chvíle s kamarády.


Vaše Anež 

Žádné komentáře:

Okomentovat