neděle 17. ledna 2016

Kosmetické novinky aneb 4 nováčci

Poslední dobou tolik nenakupuju, snažím se našetřit na můj první profi kit vizážistky. Takže mi to utrácení jde trochu hůř, také jsem dnes nechtěla mluvit o průměrných produktech, co mě ani neurazily, ani nenadchly, přestože patří mezi novinky u mě doma.


1. Bourjois matující makeup
Popravdě řečeno jsem si ho koupila jen proto, že neměli můj oblíbený Healthy mix a byl zrovna nový. Vůbec se mi nelíbí, mám ráda makeup od Bourjois, myslím, že dělají nejlepší „drogérkové“ makeupy, ale tady šlápli vedle. Je až moc matující, skoro pudrový. Na hodně mastnou pleťasi nebude špatný, ale na druhou stranu tak mastnou pleť má velmi málo lidí, aby si takto matný podklad mohl dovolit. Pro normálnější lidi to znamená, usazování v suchých místech, někdy dokonce i na těch chloupkách okolo tváře. Abych to zkrátila, mně se prostě nelíbí!


2. Almond Showeroil od L'Occitane
Tak nebuďmě tak negativní a něco pozitivního. Tak pozitivního jako moje nálada po použití tohoto sprchového oleje do sprchy a ve sprše. Mám strašně ráda vodu a koupání, obzvlášť horkou vanu v zimě, studenou vodu ráno na obličej a v létě studený bazén (nebo ještě lépe moře). Opláchnout si obličej vodou, po celém dni s makeupem a umýt si i vlasy, aby další den krásně voněly. To miluju a poslední dobou ( přesně od Štědrého večera)  mi v tomhle mém nevinném milování pomáhá i tento olej. Nádherně voní a ten pocit pokožky po umytí!! No krása! Jediná menší chybička, cena, taková malá vada na kráse, která se jednou za čas, při střídmém užívání, prostě musí obětovat. Protože upřímně raději utratím peníze za tyto moje rituály a vychutnám si je, než za další svetr.

httpcz.loccitane.comzpevnujici-telovy-olej-mandle,15,2,14522,10995.htm#s=74619

3. Salicylový líh
Taková diskutabilní věc je ten salicylový líh, ale nejdříve, na co to vastně je. Kyselina salicylová je jedna z aha kyselin, je to takový exfoliant, to znamená že pleť zbavuje odumřelých buněk. Dokáže se navíc dostat dovnitř do pórů a z ních tu „špínku“ vytlačovat. Je to ale poměrně silná záležitost a musí se používat spíš střídmě. Co v tom je dále? Tea tree oil – skvělá přírodní dezinfekce. Mentol, nebudu lhát, vůbec nevím proč se do kosmetiky pro aknózní pleťdává. Takže to je vlastně na ucpané póry, akné nebo i pro normální pleť občas místo peelingu. Já se tím patlám jednou až dvakrát týdně a jsem moc spokojená. Určitě to ale není NIC PRO CITLIVKY, tahle věc doopravdy pálí! Hodně. Za chvilku to ale přejde a já osobně mám poté krásně hladkou pleť.


4. Real Techniques 
Třešnička na dortu, tento štětec je tááááákový krasavec. Možná spíš krasavice, když je růžová, ale co i kluci můžou nosit růžovou. To je úplně jiné téma. Je to prostě krasavec a hotovo. A není jen krásný, ale i moc něžný a jemný. Hodí se jak na tvářenku, tak na konturování, nebo na rozjasňovač. Je to takový všestranný talent a padli jsme si do oka nooooo. Co k tomu dodat, já si prostě potrpím na hezké věci. Jakmile je totiž něco pěkného, nebo má hezký obal, má u mě napůl vyhráno! :) 


To je pro dnešek vše ke kosmetickým novinkám, doufám, že máte hezkou lenivou neděli s dobrým filmem a dobrým vínkem :) A pokud ne, tak vám ji přeju! 

Vaše Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat