pátek 4. prosince 2015

Dopis pro Ježíška

Všude se to jenom hemží různými tipy na dárky, původně jsem také chtěla jeden napsat, ale stačí omrknout třeba tento článek na Ordinary life Klik! nebo na A cup of style, kde holky psaly třeba i o dárkách pro kluky Klik!. Tak jsem se nakonec rozhodla napsat trochu opačný dopis pro Ježíška, co dostat nechci, co by mě nepotěšilo, nebo čeho mám hodně.


Zdroj: http://shannonkirsten.blogspot.cz/2014/12/gift-wrapping-with-fresh-pine.html

Milí Ježíšku, 
Rozhodně nechci ponožky. A pokud tedy uznáš, že mám ponožek málo, pak chci jedině bílé se stříbrným vláknem a jinými tepelnými vymoženostmi. Hlavně ať mi pořád není zima na nohy. 

Moc dobře víš, že mám ráda věci na stůl a z papírnictví různé blbůstky, zároveň ale víš, že nemám ráda nepraktické dárky, takže mi prosím nedávej žádný diář nebo notýsek. Diář si musím koupit jedině sama (nebo se se mnou domluv dopředu) a notýsky mám v poličce vyskládané a nepoužívám. Pokud mě chceš udělat jó radost, kup mi kvalitní bombičkové pero anebo fixky od TOUCH, děkuji. 

Zároveň víš, že jsem celkem čtenář, knížkou nikdy nepohrdnu. Ale prosím, ať se ti nestane to, že mi dáš knížku, kterou už jsem měla rok v knihovničce. To samé platí třeba o lacích na nehty, těch mám taky hezkou sbírku. Vím, že tohle je obzvlášť těžké, ale určitě přijdeš na nějaký super kreativní způsob jak zjistit, co mám doma nebo co jsem už četla. 


Zdroj: http://www.databazeknih.cz/knihy/snezi-snezi-236038

Také mi nedávej věci jako deodorant (i kdyby voněl sebelépe), nebudu vědět, co si mám myslet. Vyvaruj se prosím dárkům, co postavím jenom na polici a nikdy více neužiji. Nedávej mi (už) prosím žádnou antidepresivní omalovánku a mangu. Už mám dvě a víš, jak dlouho mně zabere, než je stihnu pečlivě vymalovat? Tak za dva roky se mě zeptej, jak na tom jsem… A takové ty extrémně praktické dárky taky nechci, nože, mixéry, ručníky si ještě schovej, až si budu zařizovat vlastní domácnost, tak za takový dárek budu vděčná. Jo a kuchařek mám taky dost a hlavně nerada podle nich vařím. 

Málem bych zapomněla, nedávej mi prosím žádné jídlo. Ani kdyby ti došla veškerá inspirace, přesně toto si totiž myslím o dárcích, které jsou pouze jídlo. Raději mi přines běžnou kosmetiku, která v nejhorším počká, než se na ní dostane řada ve sprchovém koutě. 


Zdroj: http://www.sephora.cz/wishes-come-true-paleta-na-liceni/cid23511.html

Teď milý Ježíšku přijde asi ta vůbec nejtěžší věc. Až mi ten dárek budeš vybírat, vzpomeň si, o čem jsem kdy mluvila, že by se mi líbilo. Nebo na co jsem si stěžovala, že toho vlastním málo. Nebo u čeho jsem váhala, ale nakonec nechala v krámě. To bývají nejčastěji ty dárky, které nejvíc udělají radost. Protože zaplní nějakou tu mezeru. 

Nejlepší dárky jsou zbytečnosti, které se stanou vaší součástí a vaší nezbytností. 

Mockrát ti děkuji Ježíšku

Vaše Miška

Žádné komentáře:

Okomentovat