úterý 1. prosince 2015

Neonka



Nastává období shánění vánočních dárků a já se musím přiznat, že nakupuji vánoční dárky na poslední chvilku, nebo je vyrábím. Plusem je, že u příležitosti hledání dárků se častěji dostaneme společně do centra a můžeme fotit s miškou outfity. Velkým mínusem je, že víc než po dárkách koukám, co bych si koupila pro sebe. Mým přáním je neonový batůžek od FJÄLLRÄVEN, který jsem objevila ve Freshlabels, tak možná po Vánocích ;-). 




A teď k outfitu, poslední dobou nenosím moc barev. Líbí se mi, když vyniknou moje fialové vlasy, a proto nejvíc nosím černou. Svůj outfit jsem však musela nějak oživit, znáte mě, dopomohla mi neonově růžová čepička. Máte už všechny vánoční dárky nebo jste jako já? Máte rádi barevné nebo spíš neutrální outfity? 

Vaše Anež

Žádné komentáře:

Okomentovat