pondělí 7. prosince 2015

Recenze: Rozjasňující make-up Yves Rocher


cena: 500,- (300)
výdrž: průměrná, podprůměrná
odstín: skvělý
finish: přirozeně rozzářený
konzistence: tekutá
aplikace: hlavně prsty, jednoduchá


Pořád hledám pana dokonáleho makeupa, který mi bude stoprocentně vyhovovat, ale zároveň nebudu muset celý měsíc jen chodit na brigádu, abych si ho mohla dovolit.


Co by asi měl umět můj vysněný makeup? 

1. Nejsvělejší odstín by měl být světlý! Člověk by řekl, že to zas tak velký nárok není. Očividně je. Nejsvětlejší odstíny makeupů se k nám prostě nedováží.
2. Přirozenost.... není nic horšího než když chcete mít krásnou pleť, ale namísto toho vypadáte, jako byste měli krásně rovnoměrně natřený obličej pudrovitou hmotou...
3.Samozřejmě pokud makeup oxiduje, flekatí nebo zalézá do pórů, jde okamžitě pryč.


A jak dopadl tento makeup? 

1. Světlý odstín je světlý, dokonce ani není moc růžový, takže nevypadám jak opařené prasátko. Heureka!
2. Líbí se mi efekt, který na pleti vytváří. Vypadá naprosto přirozené, nevšimla jsem si ani zvýrazňování suchých míst, ani podobných neplech. Zároveň ale i sem tam něco zakryje. Sice jeho krycí schopnost není žádná sláva, ale to taky nemá být. Má to být rozjasňující makeup a má vyrovnat tón pleti, to dokonale splňuje.


Ale netěšte se předčasně, vypadá dokonale, ale není. Mým problémem byla výdrž, neporušeně vydržel tak hodinu. Poté pomalu, ale jistě slézá pryč. Bohužel nepatřím mezi lidi, co si při každé návštěvě záchoda domslovávají porušený makeup, a tak je pro mě i výdrž rozhodující.

Protože je pro mě makeup velmi důležitá součást makeupu, asi nikdy hledání nevzdám..... Zatím ale jisto jistě vede Bourjois Healthy Mix foundation. 

Hodnocení: 

Vaše Nikča 
__
Vysvětlivka: Nejvíc vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny   ♚ Nejméně vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny 
PS.: všechny korunky si necháváme pro naprostou pecku! 

1 komentář:

  1. Škoda, že jsi ho nenafotila na obličeji, takové fotky v akci mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat