čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční přání


Dnes opravdu nebudu nic dělat. Musím už jen ozdobit stromeček (teda tu trochu větší větev, co tu s mamkou máme) a dodělat pár „raffaelo“ koulí. U toho se hodlám koukat na všechny pohádky, co poběží v televizi. Lásku nebeskou dávali včera a jako každý rok jsem na konci brečela jako malá, ale to mi nevadí. To znamená, že dnes už mě opravdu čekají jen pohádky, když Láska nebeská už byla. A cukroví, na zlaté prasátko už dlouho nehraju. A štědrovečerní večeře, nejlepší je ten bramborovej salát. A nakonec dárky, už vím, že dostanu botky a kufr pro mou kariéru vizážistky. A pak budou určitě dávat Pelíšky, ty mi ale lezou krkem, když je dávají pořád. A pak další papání. A pak půjdu spát. To je můj plán na Štědrý den a Vám všem přejeme, abyste Vánoce prožili tak, jak chcete, s pohádkama nebo na horách, s rodinou nebo bez. Hlavně bez starostí a s radostí!


Vaše Nikča 

Žádné komentáře:

Okomentovat