čtvrtek 31. prosince 2015

Poohlédnutí

Tak jako s příchodem nového roku spousta jiných zúčtuje svoje roční snažení. Promýšlí, co udělal správně a co naopak byl špatný tah. Tak dneska uděláme podobné ohlédnutí. Ne nebojte, nebudu patetická. Mrkneme se na instafotky, co se v posledních dvou měsících událo.

Jedna zásadní věc, se přeci jenom stala. Z nás se stali trochu poctivější blogerky (hahaha), což prostě muselo ovlivnit náš profil na instagramu.


U Anež dřív z devadesáti procent převládalo jídlo a dobroty. Na jejím profilu člověk dřív dostal hlad, než by si stihl srolovat k týden starým fotkám. Dneska tam najdete z půlky i bonusové fotky k outfitům na blog.

Za mě rozhodně vede tato: 



U mě stále převládají fotky přírody a aááách moje milované západy slunce. No není nic fotogeničtějšího (holky prominou). A protože jsem už delší dobu toužila své skills upgradovat na vyšší level, pořídila jsem si lepší foťák a při volných chvíli chodím na pěší procházky trénovat. Na portréty mám stále ještě dost co pilovat! I tak doufám, že to je alespoň trochu poznat.




Občas se také potřebuji pořádně odreagovat. V létě bych vytáhla kolečkové bruse, kolo nebo šla plavat. V zimě si raději pustím nějakou pořádnou muziku a raději sednu k nějakému malování… papír mě moc nebere, tak už pár let maluji na textil.



Vlastně je celkem zajímavé, projet pár fotek zpátky a připomenout si různé momenty. Třeba jako tuto naši společnou (a strašnou!) fotku. Ale je to jediná naše společná fotka a je ze dne, kdy (minimálně mě) bolely tváře od neustálého usmívání. 


Vaše Miška

a pokud by jste nás chtěli najít na instagramu tak @ennysidakova, @misa.svobodova a @sznikola

2 komentáře: