úterý 16. února 2016

Vypotřebováno vol. 1


            Dnes jsem si připravila článek o tom, co jsem vypotřebovala. Samozřejmě to nebyl můj vlastní nápad, různá „empties“ a „spotřebována“ už jsou dávno napsána a odyoutubeována neboli odvysílána na youtube :D. Mně se tento koncept ale moc zalíbil, protože když už něco přece dopoužívám, tak o tom taky něco vím, ne?
           


            Jako první jsem spotřebovala kondicionér ve spreji od Pantene, popravdě už jsem ho spotřebovala asi desetkrát. A koupím si ho určitě ještě pojedenácté. Je určený pro jemné a rychle se mastící vlasy, vyživuje vlasy a usnadňuje rozčesávání, aniž by je zatěžoval. To můžu jedině potvrdit, protože moje vlasy jsou hodně jemné a hodně se mastí, a tak se mi často stává, že mi kondicionér hlavu spíš strašně zmastí a zatíží, a pak vypadám jako olíznuté telátko.


            Tento šampón od Dove jsem popravdě tak úplně nedopoužívala celý. Strašně mě mrzí, že mi nakonec nevyhovoval, protože dělá vlasy doopravdy krásné. Jsou nadýchané a objemné, přesto vyživené, takže ani není potřeba použít kondicionér (teda alespoň u mých mastných vlasů ne). Bohužel občas se mi stává, a to i v tomto případě, že se mi po nějaké chvíli používání nějakého produktu začnou dělat lupy. Je to ale trochu zvláštní, protože vůbec není agresivní nebo vysušující, spíš naopak. Pokud ale nemáte tak citlivou pokožku hlavy, tak vřele doporučuji vyzkoušet.


            Další v pořadí je krémík na obličejík. Už jsem o něm jednou psala (KLIK) Můj názor je i po dvou baleních stejný. Je lehký, ale doopravdy hydratuje! Neucpává póry, ale vyživuje. Nemám po něm akné, ale ani suchá místa. Na studentský rozpočet rozhodně doporučuji. Já teď zkouším krém od Mixy, ale určitě si ho zase někdy koupím.


            Noční bráška předešlého krému mně už tolik nevyhovoval. Hezky voní a opravdu hydratuje a vživuje, ale na moji pleť byl moc hutný. Vím ale, že na suchou pleť je skvělý. Takže vlastně neumím určit, jestli je dobrý nebo ne, protože prostě není ani určen pro moji pleť. Více mi určitě vyhovují na noc různé olejíčky.


            Když už jsme u olejíčků... Nuxe olejíček je už určitý pojem a má to své opodstatnění. Mamka ho používá na vlasy, já na pleť a ruce. Nádherně voní, má krásné balení, samé pěkné složky, pochází z Francie.... Tolik úžasných věcí by se o něm dalo říct, to bychom tu byli ještě zítra.


            Neutrogena ranní scrub na obličej má probouzet svou vůní i složením. No upřímně, on dost smrdí, jako vůně na záchod. Ale asi po týdnu každodenního, spíše každoranního, používání jsem si zvykla. Po dalším týdnu mi dokonce začal vonět. A teď je to moje oblíbené ranní čichadlo na probuzení mě i mé pleti.


            O tomto gelu od Mixy už jsem už také psala (KLIK) Maximálně mi vyhovuje, trochu vysušuje, ale není to nic dramatického. Pro pleť trpící na pupínky můžu doporučit.
           

            Dvě balení suchého šamponu a další už mám v koupelně svědčí o mé lásce. Už jsem psala, že mám jemné a mastící vlasy, proto ráda používám suché šampony, abych si nemusela mít vlasy každý den a aby nebyly tak splihlé. Tento Baptiste je můj oblíbený, hezky rovnoměrně se nanáší, krásně voní a taky to pěkné balení... Já mám prostě ráda pěkná balení.


            Stalo se nemožné a já dopoužívala make-up, dokonce jsem ho musela rozšroubovávat abych z něj vymáčkla poslední zbytky. Na fotce už vidíte i nový koupený, protože je to zatím nejlepší make-up, co mi vyhovuje, za dobrou cenu. Chystám na tento make-up ještě samostatnou recenzi, ale můžu vám říct, že má nádherný finish, vypadá přirozeně, má dobrou krycí schopnost a pěkně voní. Je lepší spíš na mastnější pleť, ale i sušší by mohl vyhovovat. No a více se dozvíte v recenzi.


            To by byly všechny moje vypotřebované věci pro dnešek. Nebo teda aspoň ty zajímavější, určitě jsem vypotřebovala spoustu nezajímavých věcí, třeba toaletního papíru, ale o tom dnes psát nebudu. Možná příště se budu rozplývat nad měkkostí nového druhu, velikosti ruliček a schopnosti zbavit naše pozadí nečistot. Uvidíme :)

Vaše Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat