čtvrtek 10. března 2016

Miluju tenisky

Zima už je dlouhá, kabáty nepřestávám nosit, ale konečně můžu odložit sněhule a nasadit tenisky. Doufám, že se brzy dočkám rozkvetlých keřů, květin a sluníčka. Sedět jen tak na lavičce s kávou v ruce, užívat si na zahrádkách a vychutnávat si sladké dezerty.
Poslední dobou jsou tenisky každodenní nutností mého outfitu. Jelikož jsem v práci celý den na nohou, potřebuji pohodlné boty. Proto jsem si pořídila nové New Balance za super cenu. Musím se přiznat, že slevy a sekáče mě přitahují. V zimních slevách jsem pořídila pár skvělých věcí za velmi nízkou cenu, které samozřejmě uvidíte v outfitech.
Rozhodla jsem se taky pro jarní sestřih, kratší vlasy s přirozenou hnědou barvou, takže brzo uvidíte jak to dopadne. Taky na vás chystám článek o jarních smoothie, takže se máte na co těšit.









Boty - New Balance
Sukně - Promod
Tričko - H&M
Sako - Promod
Kabát - H&M
Kabelka - Mango














Žádné komentáře:

Okomentovat