neděle 6. března 2016

Wishlist 2016 / Co nutně potřebuji!



            1. Sada štětců na oči Zoeva (1192 Kč)
Mám dva štětce od Zoevy už doma a jsem s nimi moc spokojená, jsou příjemné, měkké, strašně pěkné, ale zároveň za rozumnou cenu. Protože už tři roky používám na oči ty nejlevnější štětce od Essence (kromě teda toho jednoho od Zoevy), rozhodla jsem se investovat do kvalitnějších a Zoeva mi připadá jako super poměr kvalita/cena.

zdroj obrázku: zoeva.cz

2.     Sephora liquid lipstick (cca 250 Kč)
Protože miluji svoji tekutou rtěnku od Bourjois, chtěla bych vyzkoušet i tyhle od Sephory. Slyšela jsem na ně spoustu chvály a mají krásné odstíny.

zdroj obrázku: Sephora.cz

3.     Luminoso od Milani (179 Kč)
Aach už tak strašně dlouho po ní toužím, a nikdy jsem se nedostala k tomu ji objednat. Tolik blogerek i youtuberek ji chválí a obdivuje. Letos si ji konečně objednám!!!!

zdroj obr. :milani.cz

4.     Too Faced Chocolate Bar Pallette (asi 1400 Kč)
Tak na tuto paletku asi budu trochu déle šetřit. Je naprosto dokonalá, vypadá jako čokoláda, voní jako čokoláda, má nádherné odstíny… No není to už naprosto jasný, proč ji potřebuju?!

  zdroj obrázku: toofaced.com

5.     Face and Body od M.A.C. ( 50 ml cca 800 Kč)
Tento makeup si chci pořídit už delší dobu, teď mám ideální příležitost, protože bych ho ráda měla ve své profi výbavě. Pracovali jsme s ním na kurzech a byl vážně pěkný, navíc se nemaže, takže ho můžete použít i na tělo a nemusíte se bát umazaného oblečení, dokonce i bílý rolák zůstane bílý. ;) Není sice tak levný jako můj oblíbený od Bourjois, ale do dobrého makeupu se vyplatí investovat, protože základ dobrého líčení je pěkně připravená pleť.

  zdroj obrázku:maccosmetics.com

To byly všechny mé vysněné beauty produkty, držte mi palce, abych si je všechny stihla pořídit a odolala jiným pokušením. Dnes vychází totiž pořád strašně moc krásných, barevných a voňavých krabiček, kterým člověk v obchodě neodolá. Máte taky nějaké vysněné produkty?

Vaše Nikča 

1 komentář:

  1. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší pravděpodobnost ziskovosti

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat