neděle 20. března 2016

Nivea After Shave Balm/ Nivea Balzám po holení pro muže jako báze pod make-up


            Mluvilo se o tom po celém youtube. Mám pocit, že na tuhle vychytávku přišla NikkieTutorials. Tento Balzám totiž obsahuje hodně glycerinu, který v kosmetice funguje v podstatě jako lepidlo. Takže chcete si přilepit makeup na obličej? Vyzkoušejte tento výrobek. Pokud ani to vám nestačí, už pomůže jen Herkules.


            Balzám je ve skleněné těžké lahvičce, což se mi líbí, protože vypadá vážně bytelně a hezky. Jsem si ale jistá, že se mi to přestane líbit, až mi ta lahvička spadne na zem nebo až s ní budu chtít někam cestovat. Samotný balzám voní jako pánské mýdlo, vlastně moc příjemně a během pár minut ta vůně zmizí, takže se nemusíte bát, že budete celý den vonět jako namydlený muž.


            Co se týče konzistence...... No jak bych to popsala slušně.... Konzistence je hodně tekutá, takové zředěné mléko. Vypadá to prostě jako jiný jistý pánský „produkt“, jestli mi rozumíte. Jestli ne, tak to nevadí a podívejte se na fotky.


            Aby toto úžasné kouzlo fungovalo, je potřeba balzám do pleti pořádně rozetřít. Roztírejte, dokud povrch pleti nebude trochu lepit. To je perfektní chvíle k nanášení make-upu.
            Balzám po holení jako bázi pod makeup zkouším asi tak týden. Zatím jsem velmi spokojená, makeup drží celý den a neudělal mi na obličeji žádnou neplechu, jako pupínky a podobně. Pokud chcete vidět tento primer v akci doporučuji video od mé oblíbené youtuberky Kathleen (Klik!), kde testuje, jak vydrží přes celý den a porovnává ho s bází pod makeup od Makeup Forever.


            Někomu se může zdát bláznivé používat balzám po holení na obličej jako bázi, ale funguje výborně, je levný a stačí ho poměrně málo. Mně je teda nakonec úplně jedno, jak moc to může být divné, prostě to funguje a je to levný, beďary po tom nemám, takže pohoda jahoda, já jsem spokojená.

Vaše Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat