středa 2. března 2016

Volání jara?

Jaro je ještě poměrně daleko, tedy alespoň podle předpovědi, kterou mě straší má spolubydlící (aha ono i zrovna v Praze nasněžilo pár centimetrů). Osobně mám ráda zimu, ale musí být ta opravdová, zasněžená s pořádnou zimní lyžovačkou. Přechodová období mě nějak neberou. Nejhorší na tom všem je, že v obchodech se začalo objevovat jarní oblečení a já neodolala a už mám doma jarní bundičku. Takže, milé Jaro, kde jsi?



Rozhodla jsem se, že článkem trochu přivolám teplejší počasí (abych mohla vytáhnout tu jarní bundu). A podívám se na inspirativní outfity trochu odlehčené formy (všechny zdrojem z Pinterestu). První dva mě zaujali a ani nevím proč, asi tak nějak svou lehkou nedbalou elegancí a stylizací. 




Patřím k menší části populace, které se líbí prapodivné odstíny žluté a oranžové, zeleno-žlutá a hořčičná barva mě celkem dost lákají. Obě barvy v mém šatníku naleznete, nicméně kabelky mám celkem nudné. Proto mě zaujaly tyto fotky. A také jsem našla kabelku, která by mohla splňovat všechny mé požadavky na kabelku a zároveň je zeleno-žlutá. 


Zdroj: http://kabelky.zoot.cz/vetsi-kabelky/fialovo-zelena-oboustranna-kabelka-2v1-kris-ana

A pokud patříte mezi skupinu nosící black with black and only black, tak tady máte ukázku, že i semaforní ale zastřená barva je nositelná. Mě prostě na černou moc neužije.



A asi tak jako pokaždé, když se mění období, začínám si v hlavě tvořit seznam věcí, co nutně potřebuji. Dobrá ne úplně nutně…



Každopádně potřebuji nové černé kalhoty, a to hlavně z důvodu, abych mohla chodit do práce a neměla černé svědomí, že nesplňuji dress code, což s mými lehce punkovými nicméně černými kalhoty úplně nesplňuji.
A conversky – nepotřebuje další komentář.
Na červen jsem pozvaná na svatbu a už teď přesně vím, v čem půjdu. Šaty jsem si vyhlédla, tak počkám, jestli nenajdu něco lepšího. (Vyhlédnuté neodpovídají přesně šatům v koláží… moje vybrané jsou ještě hezčí přeci).
A nakonec drobnosti do kosmetické tašky, to je hlavně tvářenka. Jestli se do mé tašky dostane i něco z dalších dvou věcí je jenom otázka mé trpělivost…

Vaše Miška  

Žádné komentáře:

Okomentovat