neděle 21. února 2016

Anastasia Brow Wiz Dupe?/ Sephora Restractable brow pencil



            Jako každý make-up nadšenec jsem vždy toužila po slavném Brow Wiz od značky Anastasia Beverly Hills. Bohužel jsem ho nikde v České republice neobjevila. Pro ty, kdo neví, o co jde. Brow Wiz je taková pastelka na obočí, hodně tenká a vysouvací. Na druhé straně má spirálku. Protože je tak tenká a existuje ve skvělých chladných nebo neutrálních odstínech, můžete s ní doslova dokreslit obočí chloupek po chloupku. Tím vytváří naprosto přirozené obočí, a pokud chcete, tak i husté a tlusté obočí ve stylu Cara Delevingne.



            Bohužel je ale u nás nedostupná (alespoň co já vím) a poměrně drahá. Tento článek ale samozřejmě není o tom, po čem toužím a nemůžu si to koupit. :) Ale o jednom mém objevu co se na pohled strašně moc podobá právě pastelce Brow Wiz. Nikdy jsem tuto pastelku neměla, takže nemůžu tyto dva produkty úplně porovnat. Můžu se ale s vámi podělit o své zkušenosti s velmi podobnou pastelkou, Sephora Restractable Brow Pencil.


           Když jsem byla naposledy v Sephoře, narazila jsem na tuhle pastelku. Překvapila mě už nabídka barev, všechny byly studené až netutrální, to je přesně to, co chceme u tužky na obočí. Nikdy! Nikdy! I v případě, že máte červené vlasy, nedávejte na obočí barvu, ve které je červený podtón. Nikdy to nevypadá přirozeně. Pokud teda nechcete nějaké super bláznivé obočí. Každopádně na výběr v obchodě bylo asi 6, možná i víc. Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodla pro odstín 05 neutral grey brown.

            Podle obalu má být tužka voděodolná, to mohu jedině potvrdit. Jako vždy jsem ze Sephory odcházela z miliónem čárek na ruce od zkoušení. Ani jedna se nesmyla a musela jsem použít micelární vodu, abych se jich zbavila. 


            Takže... Nevím, jak vy, ale od mala mám takový zvyk. Když si něco koupím, hned jak přijdu domu, to zkouším a i když jsem byla namalovaná, hned jsem se odlíčila a znova namalovala včetně obočí. Asi jsem trochu bláznivá. Doufám, že v tom nejsem sama. :D První test tedy proběhl už ten den večer a od té doby používám pastelku každý den. Vždycky jsem používala buď pudr nebo jen gel na obočí. Mám naštěstí docela husté a tmavé obočí, takže nad ním nemusím trávit hodiny, aby vypadalo hustě nebo „hustě hustě“, hustě jako americkej rapper ;). Ale s touto pastelkou vypada prostě upraveněji a tak nějak lépe. Má takovou voskovou konzistenci a není moc měkká, což není špatná věc, protože jinak se může mazat během dne a může barvit moc, takže dopadnete s dvěma nažranýma chlupatýma housenkama nad očima. To určitě nevypadá pěkně.


           Jedinou špatnou věcí, co jsem našla, je druhý konec tužky. Místo spirálky má takový malý hřebínek. Vůbec se mi nelíbí a špatně používa, protože je moc drobný. Není to úplná tragédie, ale spirálka je lepší. Nejlepší „česač“ obočí, co jsem kdy měla, je u gelu na obočí od Alverde, a tak používám ten.



            Abych to shrnula, jestli je tato tužka stejná jako Brow Wiz, nemůžu posoudit. Určitě je ale hodně podobná. Dobře se s ní pracuje, snad všechny barvy jsou dost dobře použitelné. Vydržela mi na obočí celý den a dělá moc hezký přirozený efekt. Jediným negativem byl ten hřebínek na druhém konci.

Vaše Nikča 

Žádné komentáře:

Okomentovat