neděle 28. února 2016

Revoluce ve třepení nehtů/ Tip na třepící se nehty

            Vždy jsem si stěžovala na třepící nehty, od malička. Patlala jsem je vodičkami, laky, krémy, olejíčky... Nic nepomohlo, lak mi vždy vydržel maximálně jeden den bez větších škod. Jednou mi jedna manikérka řekla, že někdo má prostě špatné nehty od narození a s tím se nic dělat nedá.


            Pomalu jsem se s tímto faktem začala smiřovat, dokud jsem nenarazila na jedno video. Už si ani nepamatuju, co to bylo za video a od koho, myslím, že to byly nějaké „monthly favourites“. Dotyčná youtuberka se zmínila, že má nový skleněný pilník, protože je prý zdravější. A mně to tak trochu docvaklo. Sice jsem si matlala nehty leckterým sajrajtem, ale nehty jsem stříhala tupýma kleštičkama a levným pilníkem. Když se nad tím zamyslíte, je to jasný jak facka. Nehty prostě nemůžou být zdravé, pokud si je takto fyzicky sami ničíte. Nechápu, na co jsem celé ty roky myslela.
            Zmínila jsem se doma, že bych si ráda pořídila nějaký kvalitní pilník na nehty. A jak to tak u nás doma bývá, maminka se zvedla a vyndala jeden z miliónu ukrytých pokladů u nás v bytě. Tentokrát to byl diamantový pilník na nehty, přesněji řečeno německý pilník povrstvený diamantovým prachem.
            No a tak se stalo, že jsem si začala pilovat nehty tímto krasavcem. Doporučuji nehty pilovat jedním směrem a používat obě strany, tedy hrubší i jemnější na dopilování. Ze začátku jsem se totiž strašně moc bála toho zvuku, ze kterého mi běhá mráz po zádech. Asi víte, jaký myslím. Ale tímto způsobem, mi mráz po zádech ani po jiných částech těla neběhá ;). Možná jen u srdce, jakou mám radost z pěkných nehtů. Už si takhle piluji nehty dva týdny, ale rozdíl jsem viděla ihned. Lak mi vydržel o mnoho déle (i když pořád nemám nějak extrémně tvrdé nehty, alias orlí drápy), nehty se tolik netřepí a jsou pevnější.



           Tento článek asi nebyl nějak převratný pro ty, kdo už se o své nehty starají správně. Takže můj tip pro lidi, kteří bojují s třepením nehtů, zkuste se podívat, s čím si nehty pilujete a čím je stříháte. Doporučuji investovat do kvalitních skleněných (ty jsou prý nejzdravější) pilníků a pořádných kleštiček nebo nůžek, není to až tak velká investice a vaše drápky vám stoprocentně poděkují.

Vaše Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat