středa 17. února 2016

Trochu lehčí kabát


To bylo ještě relativně hezky, když se fotil tento outfit. Nevím jak vy, ale já mám mnohem radši teplo a sluníčko a léto, než když je takhle zima, jako je třeba dneska. Ještě k tomu mi je pořád děsná zima, jsem jedna z těch zmrzlin, co trpí i v červnu, takže by mě ani ve snu nenapadlo si tento lehký kabát vzít do toho mrazu, co teď řádí venku. Někomu to nevadí, nedivila bych se třeba, kdyby naše Anežka přežila celou zimu v silonkách a kožené bundě. Já ne! Já ráda teplo, kolem 10 stupňů od ledna až do března a byla bych šťastný člověk. Přes Vánoce sníh bych ještě zvládla, a to hlavně proto, že je celé prosedím u pohádek, Lásky nebeský a jídla. Ale Vánoce jsou fuč, teplo taky, a já už jen čekám na moji sennou rýmu, první ranní probuzení sluníčkem do očí a snídaně na balkoně.






Vaše Nikča 

Čepice- New Yorker
Šála- C&A
Kabát- jeden z pokladů secondhandů a různých dědictví
Košile- Lindex
Jeany- Cropp
Taška- Carpisa
Botky- CCC


Žádné komentáře:

Okomentovat