úterý 23. února 2016

Vesmírné tenisky



Přechod mezi zimou a jarem, to jsou slunečné nebo naopak deštivé, studené dny. S Míšou jsme samozřejmě využily krásný slunný den a vyrazily fotit a projít se Prahou. Nebojte, zastávka na dezert taky byla. Ve slevách jsem pořídila tyhle super roztrhané džíny a neonově růžovou kabelku. Když si něco koupím, nejlépe ve slevách nebo v sekáči, tak si to musím vzít hned na sebe, máte to taky tak? K tomu moje, jak já říkám, vesmírné tenisky. 



Malá Strana a Staré Město bylo zalito sluncem a Míša celou dobu držela Nikon a fotila a fotila. Mě, architekturu i pražské panorama. Pak jsme se zastavily v čokoládovně a zase zpátky nabraly kalorie z dortíků a pralinek, které jsme si daly. 




A co dělat, když prší? No přece udělat si výborné, sladké a hlavně domácí tiramisu. Inspirovaly jsme se na blogu http://fresshion.com/2016/01/29/rebs-kitchen-tiramisu/. Musím říct, že se nám vážne povedlo a snědené to bylo za sekundu, teda aspoň moje miska. Mňam. A jak trávíte deštivé dny Vy, pokud teda nejste v práci nebo ve škole?

Vaše Anež 



Boty - Mango
Jeany - Mango
Mikina - Vailent clothing, secondhand
Kožený křivák - Secondhand
Kabelka - Mango
Sluneční brýle - Six

Žádné komentáře:

Okomentovat