neděle 11. října 2015

Daily care - balzámy na rty


Každý snad máme nějaký ten balzám na rty a my holky jich máme obzvlášť hodně. A já, vzhledem ke své citlivé puse, jsem jich už vystřídala neuvěřitelné množství, od levných po dost drahé, od drogérkových po domácky zamíchaných. A dnes vám představím svou současnou sbírku.
  




Saloos - bio Karité balzám na rty 

19g/cca 120,-


Jestli hledáte cokoliv, co vám přes noc zahojí popraskanou, pálící pusu, stejně tak jako jsem dlouho hledala já, zkuste tento bio balzám na rty od Saloosu. Jeho složení rychle léčí vlastně všechny nešvary pusy. Já bych ho dokonce nazvala zázračným kelímkem, v létě jsem si ho mazala i na strupy po pádu na inlinech na kolenou, aby se mi rychleji zatáhly a nezůstaly mi velké jizvy.
Balzám je hodně mastný, ale přesto není příliš hutný a nezanechává pachuť v puse. Ale nevyhovuje mi nanášení prsty, proto má místo pouze na nočním stolku a používám ho těsně před spaním. Ráno se probouzím s krásně hebkými rty.



Garnier - repaier 

4,7ml/cca 70,-

Garnier vyrábí čtyři různé balzámy. Po vyzkoušení všech vím, že mi vyhovují pouze žlutý s červeným a kupuji si je pravidelně. Vlastně nejsem ani schopná říct, kolikáté balení už to je. Mám je nejraději na každodenní péči a chodí semnou v podstatě úplně všude. Jsou přiměřeně mastné, hutné a příjemné.
Kdybych si měla v drogerii koupit jeden balzám, tak si koupím tento. Zatím jsem nic univerzálnějšího a s lepší hydratací neobjevila.




Neutrogena - Lippenpflege

4,7g/cca 75,-

Tento balzám jsem si koupila v Karlových Varech na festivalu s chutí vyzkoušet něco nového a hlavně jsem chtěla zjistit, jestli nebude lepší než můj oblíbenec Garnier. A nedostal se na příčku naprostého oblíbence, je mnohem hutnější a vytváří na puse film, který mi je spíš nepříjemný. Zároveň cítím v puse zvláštní (pa)chuť. Nicméně velmi dobře hydratuje a na puse vydrží dlouho. Na zimu bude výborný.



Yves Rocher – Fraise 

408g/ cca 50,-

Značka Yves Rocher je především pověstná krásnými vůněmi a ani u tohoto produktu to není výjimka. Na puse je příjemný, zbarví pusu do jasně červena, obzvlášť pokud produktu potřebujete použít více, abyste hydratovali rty. Barevná a bohužel i jiná výdrž není nijak slavná. Což mě na tomto balzámu mrzí nejvíc. Nejraději ho používám ráno, kdy mám pusu krásnou díky Saloosu, ale potřebuji dodat trochu barvičky, abych nevypadala moc vybledle. A nejspíš si pro další nepůjdu



Yves Rocher – zvláčňující balzám na rty

10ml/cca 120,-

Tento balzám je v tubičce, jako jsou lesky na rty, ale opravdu je to balzám. Obsahuje látky včelí kašičky a je dost hydratační. Vadí mi ovšem jeho lepivá vlastnost po nanášení na rtech a horší dávkování. Na rtech je příjemný, nicméně nepomůže od popraskaných rtů ani jiných nešvarů.



MANUFAKTURA - Malina

15ml/ cca 120,-

Na balzám z Manufaktury jsem narazila teprve nedávno, vyrábějí je v několika variantách a já šáhla po malinové. Balzám je také v tubičce, je překvapivě hodně tekutý - olejový, ale zato rychle se vstřebává a pocit naolejičování je velmi příjemný. Obsahuje několik olejů, malinový a bambucké máslo, proto nemá problém vyléčit lehké neduhy mých rtů.


Žádný z představovaných balzámů není propadák, tak si nemyslete, že jsem mírná v hodnocení, ba naopak málo co mi vyhojí rty. Ale během prázdnin jsem dělala úklid nepoužívaných a starých a zbavila se jich. Kdybych si měla vystačit s jedním, tak si znovu koupím žluťáska od Garniéru. Kdyby se dvěma, dokoupím si  Saloos, který se dá považovat i za univerzálnější lék.

Vaše Miška
__
Vysvětlivka: Nejvíc vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny   ♚ Nejméně vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny 

Žádné komentáře:

Okomentovat