neděle 25. října 2015

Recenze: Essence - The Darks


Nevím jak vy, ale já si zásadně vybírám laky na nehty podle barvy. Při nákupu mě tolik nezajímá kvalita nebo výdrž. Barva tohoto laku (18 happy new green) je nádherná, je to tmavě zelená až černá s takovým "shimmerem", ale zaschne do matna. Aplikace je také super, štěteček nedělá šmouhy, krásně se s ním manipuluje a první vrstva krásně kryje. 



Měla jsem s tímto lakem ale zásadní neshody ohledně výdrže, on tvrdí, že stačí když na nehtu v hezkém stavu vydrží takových 8 hodin. Já zas, že by měl vydržet alespoň den ( mám poměrně nekvalitní nehty a žádný lak, co jsem kdy vyzkoušela, mi nevydržel více jak dva dny bez odštipování). Zkoušela jsem mu tedy dohodit rande s mojí topcoaticí od Jordany, která většinu katastrof zachrání. Evidentně se mu nelíbila, protože žádná změna se nekonala. Je to prostě tvrdohlavec! 


Hodnocení: 

+ barva, aplikace, cena
- výdrž !! 

Nakonec jsem to s ním vzdala a nosím ho jen na nějaké akce a po nich ho zase hned odlakuji, protože odřený tmavý lak na nehtech mi opravdu vadí a znervózňuje mě. Nicméně barva je vážně pěkná, takže jednou za čas ho s sebou někam vemu, ať se taky podívá do světa.  

Vaše Nik 


__
Vysvětlivka: Nejvíc vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny   ♚ Nejméně vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny 

Žádné komentáře:

Okomentovat