čtvrtek 15. října 2015

Korálková mánie


V poslední době na mě padla kreativní nálada, hlavně co se týče navlékání korálků. Taky už pomalu myslím na balení a vyrábění dárečků na Vánoce, ale i narozeniny. Nemusíte se bát, nějaký ten článeček určitě bude, ale vrátím se ke korálkům. Každý si v dětství určitě navlékal korálky, no ne? Navlékneme si spolu jednoduchý náramek co vy na to? Minimalistické a jednoduché šperky teď frčí, a proto jsem se do jeho výroby pustila.




Budeme potřebovat:

   korálky všeho druhu, skleněné i kovové, velké i malé
   Silikonový vlasec
   Kovové komponenty
   Bavlnky
   Nůžky



Pak už jen zapojte svou fantasii a vytvořte si, co se vám líbí. Já jsem se inspirovala třeba na pinterest.com nebo instagram.com, kde najdete spoustu nápadů a návodů. Pro dnešní náramek jsem si vybrala stříbrné a metalické skleněné korálky, plus kovový podlouhlý korálek doprostřed. Nejradši navlékám na gumičku, vlasec moc nemusím, ale provázek nebo bavlnka jsou taky fajn.



Bavlnky také používám na výrobu čmučků, návod uvidíte na obrázku, nelekejte se toho slova, ale já tomu tak říkám :-D. Doufám, že jsem Vás inspirovala a až budete mít čas a venku bude pršet, tak zasednete ke stolu a vyrobíte si originální náramek nebo řetízek.

Vaše Anež



7 komentářů:

  1. tyhle náramky jsou nejvíc! :)) Už asi rok se chystám a to, že si na to nakoupím věci a nějaký si také udělá, jen k tomu zatím ještě stále nedošlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to je krásný. Já se přiznám, že už jako dítě jsem na to neměla moc trpělivosti..:D

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak to obdivuju, vypadá to super a ještě se krásně odreaguješ, btw hodinky jsou top! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím odreagováním to je naprostá pravda ;) děkuji

      Vymazat
  4. Anež, mám další a moc se líbil 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduché a moc pěkné :)
    Ten vlasec to je ten pružný? Jak ho zakončuješ? Já s ním mám strašný trápení :D Vůbec mi nechce držet zavázaný, ty uzlíky sám rozvazuje, v ničem nedrží a ani ohněm spojit nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vlasec je pružný, zakončuji ho uzlíkem, ale musíš ho pořádně utáhnout. Někdy i já mám problémy, že si gumička dělá co chce ;)
      Anež

      Vymazat