neděle 4. října 2015

Recenze: Sephora Mud mask purifying & mattifying


To jsem takhle jednou zase brouzdala po Sephoře a co jsem neobjevila. Bahenní masku na čištění a zmatnění pleti od značky Sephora. Tak koukám, koukám,... obsahuje zinek (výborně), bahno (ještě lépe), vypadá super tmavě a nechutně a smrdí (To je kupodivu u čistící masky na obličej dobrá zpráva. Minimálně k ní mám poté větší důvěru, že nějaké to bahno obsahuje). Ale ta cena je o něco vyšší než v drogeriích.

Moje kamarádky by v tuto chvíli měly už dávno jasno, že do týdne skončí u mě v koupelně. A taky že jo. A vůbec toho nelituji!




Nemám ráda recenze na různé pleťové vylepšováky, které jsou podle jejich autorek sice naprostá bomba a měnící život. Nakonec se ale dozvíte, že youtuberka nebo blogerka má pleť od narození jako dětskou (ehm) prdelku. Já potřebuji vědět, jestli hledaný produkt pomáhá. Proto si myslím, že je nutností, vám něco říct o mé pleti. Moje pleť se nijak extrémně nemastí, je normální až smíšená. Stále ale trpím na akné a ucpané póry, tvoří se na ní jak velké "boláky" (akné :)), tak černé tečky a takové ty malinké kopečky. 



Teď už k samotné masce. Moc se mi líbí její obal, je velký a skleněný, takže vypadá luxusněji a draze a to mě hrozně baví. Maska samotná vypadá a smrdí jako bahno s mědí. Co na to říct, jak jinak by měla vypadat, že? Není to ale nijak nesnesitelný zápach a mojí drahé mamince dokonce voní.

+ části pomerančové kůry
Dopomáhají k ještě lepší exfoliaci pleti, takže fungují jako takový scrubík, pokud si masku při nanášení budete vmasírovávat.
- cena
Přestože pro někoho může být cena přívětivá, rozhodně nelze porovnávat s cenami v drogeriích. I když si upřímně myslím, že se do ní vyplatí investovat.
+ čistící schopnost
Už když vám maska usychá na obličeji, můžete doslova vidět, jak se vám vpíjí do pórů. Kombinace bahna, zinku a dalších skvělých věcí, jako například jílu, dělá tuto masku super čistící. Dokonce někdo říká, že se vyrovná té slavné masce Glamglow. To ale nemohu posoudit....



Tuto masku tedy jen a jen doporučuji. I přes její cenu (420,-) je jí "kotel" a na mojí pleti fungovala dokonale. Pár pórů snad i zmizelo a po umytí se můj xichtík cítí extra čisťounce a nevysušeně. Budu si tohoto miláčka určitě moc užívat a až jednou nebude :(, určitě si pořídím nového.    

Vaše Nik 

Žádné komentáře:

Okomentovat