úterý 20. října 2015

Roztančený podzim


Nastal podzim plný deště a mlhy, ale já nesmutním a radši se usmívám na celé okolí. Chodím ven do kaváren a na sobě nosím barevné věci. Tyhle etno šatičky jsem koupila v Promodu. Promod je můj velmi oblíbený obchod, ve kterém vždycky něco najdu. Máte taky oblíbený obchod, kde pokaždé najdete něco super? V den, kdy jsme pořídili tyhle fotky, jsme se šli večer podívat na Signal festival. Některé světelné instalace byly skvělé, například projekce na Národní galerii. Potom jsme navštívili bistro LITTLE BREAK???. Krásné, malé a útulné bistro, kde mají pizzu, burgery a saláty. Také skvělé domácí limonády, které jsme ochutnali. Takže konec dne jsme si užívali v teplíčku a s dobrým jídlem. Takže nakonec i přes tu zimu to byl super den. Navštívili jste také Signal festival? A jak se vám to líbilo?

Vaše Anež 







A jedna roztančená bonusovka... už víte, proč roztančený podzim


5 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky, šaty vypadají pěkně :) Já upřímně v Promodu většinou moc štěstí nemám, ale ne že bych si nevybrala, jen mi to prostě nesluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Promod je i můj oblíbený obchůdek

    OdpovědětVymazat