úterý 27. října 2015

Netypický wishlist

Všimla jsem si, že v mém šatníku chybí pár věcí na letošní podzim a zimu. Neříkám, že toho mám málo, ale tyhle chybějící věci jsou univerzální. Můžu je nosit jak na podzim a zimu, tak i na jaře.


 1- Lindex; 2- Asos; 3- Mango; 4- Mango


Prvním přáním je šedý svetr. Nejvíc toužím po roláku s dlouhými vytahanými rukávy. Měl by být velký, teplý a krásně heboučký. Zatím jsem měla smůlu a žádný nenašla. Koukala jsem i v secondhandech, ale nic. Můj lov ještě neskončil, tak mi držte palce, abych ten svůj ideální šedý svetr našla.

 1- Baťa; 2- Baťa; 3- Vagabond; 4- Baťa


Druhým přáním jsou boty. Už čtyři roky mám své oblíbené podzimní boty a letos přišel čas je vyměnit. Staré jsem zabalila do krabice jako památeční a vydala jsem se hledat své nové nej botičky na podzim. Nakonec jsem je sehnala u Bati, černé, kožené a pro mě láska na první pohled. Můžu si aspoň jednu položku odškrtnout. Vy se můžete těšit na outfit.

1- Baťa; 2- Baťa; 3- Vagabond; 4- Baťa

Třetím a posledním fashion přáním jsou mom jeans. Zpočátku se mi tento trend moc nezamlouval, ale zahlédla jsem je v několika outfitech na pinterestu a řekla jsem si: ,,Musím je mít''. Za poslední rok, možná dva, jsem si oblíbila jeany do pasu, jakékoliv. Takže potřebuju i tyhle. Mom jeans, oversize kabát a homeleska budou super jak na podzim, tak i na zimu. Co myslíte?


Posledním přáním byla změna vlasů. Nikdy jsem neměla jiný přeliv než hnědý, a proto jsem se chtěla trochu odvázat. Po dlouhém hledání na pinterestu, jsem se rozhodla pro barevné ombre. Mám teď hnědé vlasy od přírody a na konečkách fialovou barvu. Je to odvážné? Ano, ale já jsem 100% spokojená, navíc mě kadeřnice odbarvila vlasy šetrným způsobem, takže se vlasy vůbec nepoškodily. Co vy a barva vlasů? Barvíte si je sami nebo spoléháte na kadeřnici? Na fotce můžete vidět jak moje inspirace, tak mě.


Vaše Anež 

2 komentáře:

  1. tie fialove vlasy! wow!


    Pozyvam na 6 rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair, Playboy..:) Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  2. sveter v neutralnych farbach je pre mna alfa-omega satnika, ja som totalny manika na svetre a tie uplne najkrajsie mam zo sekaca. ja mam na to proste stastie, minule som kupila 6 svetrov naraz, kazdy len po 2 eura :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat