čtvrtek 12. listopadu 2015

DIY - balzám na rty


Nevíte, co kamarádce nebo mamince k Vánocům? Říká se, že ručně vyrobený dárek nejvíc potěší. Vánoce už jsou skoro za dveřmi, a proto Vás čekají návody na jednoduché dárečky. Dnes se budu věnovat výrobě balzámu na rty. 

Balzámek je nutností každé ženy a je opravdu jednoduchý na výrobu. Všechny potřebné ingredience jsou poměrně snadno dostupné. Můžete si je koupit na internetu, ale i v kamenných obchodech.



Na balzám budete potřebovat:
    Kokosový olej
    Bambucké máslo
    Včelí vosk (strouhaný)
    Vonný extrakt

Do skleněné misky dejte 1 lžíci bambuckého másla, 1 lžíci včelího vosku, 2 lžíce kokosového oleje a vanilkový extrakt. Nádobu umístěte do vodní lázně a pomalu zahřívejte. Přiznám se, že jsem s napětím pozorovala, jak se pomalu ingredience rozpouští. Při rozpouštění pořádně míchejte, ať se vše spojí. Rozpuštěnou směs dávejte pomocí lžíce do připravených kelímků. Balzámky strčte na chvilku do lednice nebo mrazáku, aby ztuhly. Do balzámků můžete přidat i barvivo nebo jiný vonný extrakt.





A teď něco k balení. Kelímky jsem koupila v Tigeru a Sephoře. Víčko jsem polepila tabulovou folií. Zdobení kelímků je pouze na vaši fantasii, v kreativitě se meze nekladou. Můžete použít stužky, provázky, látky a další podobné věci.




Doufám, že můj návod vás inspiruje k tvoření vánočních dárků.

Vaše Anež

2 komentáře:

  1. To je pecka, to by mě nikdy nenapadlo, tohle musím rozhodně letos zkusit :) Tyhle věci mě baví, protože člověk vždy ví, co všechno v nich je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě vyzkoušej a pak dej vědět, jak to dopadlo :)

      Vymazat