úterý 3. listopadu 2015

Jednoduchost



Tento víkend byl nádherný. Slunce, teplo a barevné listí všude kolem mě, proto jsme s mamkou vyrazily do Tyršových sadů v Pardubicích. Nově zrekonstruovaný park mě nadchl a mamka se na fotkách vyřádila. Zvolila jsem jednoduchý outfit, smetanový svetřík, jeany a šedý oversize kabát. Outfit jsem doplnila homeleskou, malou taštičkou a homemade náramky na ruce. Nové barevné vlasy jste už mohly vidět v předchozím fashion článku. Jak se vám líbí barevné vlasy a jednoduché outfity? Vyrazili jste taky někam o víkendu a užívali si slunce?




 Vaše Anež




Boty - Baťa
Jeany - H&M
Svetřík - Promod
Kabát - H&M
Čepice - už nevím =D
Sluneční brýle - Promod
Taštička - New Yorker
Hodinky - Marc Jacobs
Náramky - homemade

6 komentářů:

  1. Jééé, to je náhoda! Já jsem taky z Pardubic! :)) A musím říci, že do Tyršáků jsem se také zamilovala, udělali to fakt perfektně :) A tvoje hodinky jsou boží, taky si chci od Marca podobné pořídit. A fotky se opravdu povedly! Skvěle jsem se s mamkou na nich vyřádily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně hodinky mohu doporučit :) A děkuji
      Anež

      Vymazat
  2. Vlasy i outfit super! Líbí se mi takové jednoduché. :)
    Krásné hodinky. :))
    Zvu tě k sobě na giveaway: KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, jednoduché outfity mám moc ráda a barevné vlásky jsou taky super :)

    OdpovědětVymazat