úterý 10. listopadu 2015

Každodenní inspirace



Dnešní článek bude trochu jiný, ukáži vám, co jsem si vzala k různým příležitostem, co si plánuji vzít a co si potřebuji nutně sehnat v blízké době.
V nedávné době se mi podařilo jít dvakrát za kulturou. Do divadla ABC na komedii Dobře rozehraná partie, na kterou můžete očekávat recenzi, a také na Hubertskou zábavu, což je v podstatě ples pořádaný myslivci. Na obě události jsem se oblékla velmi podobně. Na plesu jsem měla kombinaci z koláže, podmínkou byla pohodlnost k tancování. Vše jsem ladila do černé s výrazným psaníčkem, které ale nebylo tak výrazné a velké jako toto, takže se asi příležitostně poohlédnu po jiném.




Skvělá a možná lehce nudná kombinace do školy, kalhoty, protože nikdy nevím, kam polezu a to myslím doslova, pohodlné boty!, velký batoh, protože do školy chodím jako stěhovák. A v poslední době jsem si velmi oblíbila černobílé pruhované tričko vzadu s tkaničkou na mašličku.  Dobrá, miluji ho už asi rok v kuse…




Čas od času se donutím k nějakému pohybu, ať už je to procházka nebo plavání. Na koláži je kombinace k plavání, v podstatě to je styl, právě jsem vstala a ještě po cestě spím. Navíc kombinace s fialovou barvou je částečně náhodná (líbí se mi) a částečně záměrná, fialová má antidepresivní účinky a pomáhá při meditaci, což pro mě pohyb je.




Poslední dvě koláže jsou na budoucí akce, ta první je na chystanou oslavou narozenin, kdy oslavenec tuší, že půjdeme slavit někam trochu do společnosti. Zároveň si ale hodlám vzít svou oblíbenou riflovou košili a doplňky ladit do malinové barvy (ta se mi taky moc líbí).




A poslední obrázek je plánovaný na punk-rockový koncert konaný v super klubu, kam se už moc těším, protože to bude dámská jízda. Základem budou černé kalhoty se zipy u kapes, pevné kecky, protože nechci při pogování přijít o prsty u nohou. A moc se mi líbí náušnice, ty asi také budu potřebovat sehnat.


Vaše Miška 

Varování
Koláže jsou dělané přes polyvore.com a né vždy se mi podařilo nalézt přesné kousky z mého šatníku! 

Žádné komentáře:

Okomentovat