neděle 8. listopadu 2015

Péče o pleť



Jak jsem už psala v minulém články, mám pleť tak trochu zvláštní. Je v podstatě normální, žádné přehnané vysoušení ani maštění. Přesto se mi ale pořád tvoří akné a trpím na ucpané póry. Je to tak trochu zapeklitá situace. Většina přípravků určených k léčbě akné můj xichtík "krásně" vysuší, Ten zbytek mi zase způsobuje ty ucpané póry, nebo jsou prostě moc hutné a podobné neplechy. Zkoušela jsem i dětskou kosmetiku a kosmetiku pro citlivou pleť. Ta byla super, až na ten detail, že akné zůstává dál. 

Takže můj lov na dobré, levné a fungující produkty asi nikdy neskončí. Přesto jsem byla alespoň částečně úspěšná a dnes vám představím mé nejoblíbenější úlovky.



Prvním krokem v péči o pleť by vždy mělo být čištění, proto začnu čištěním i já teď. První věc, kterou udělám, je, že si do ruky vezmu tuto konjak houbičku. Konjak houbička je skvělá věc, zbaví pleť odumřelých buněk, jemným peelingem podpoří rychlejší obnovu pleti a její prokrvení. Přesto je ale krásně jemňoučká, takže se nemusíte bát ji použít klidně i každý den, je to takový nadýchaný obláček. A ani citlivé pokožce by neublížila, takový je to andílek. Škoda jen, že ji nemají v každé drogerii. Tu svou jsem sehnala v Globusu, asi za 150 korun.



S konjak houbičkou používám tento čistící gel od Mixy na problematickou pleť. Trochu vysušuje jako každý gel, ale není to nic dramatického. Nejlepší na něm je, že obsahuje zinek a další účinné složky, co mou pleť zbavují pupínků.


Má praktickou pumpičku a hezky voní, dokonce jsem zaznamenala i viditelné zlepšení stavu akné.


Dalším oblíbencem je tento krémík od Neutrogeny, který je určený na problematickou pleť. Když mám pleť trochu sušší, používám ho před denním krémem. Konzistence je gelová a lehoučká. I když o sobě tvrdí, že je jak hydratační, tak účinně bojuje s akné, stejně moji pleť moc nehydratuje. Používám ho tedy jako takovou účinnou složku mé denní rutiny.






Pokud jde tedy o tu hydrataci, naprosto mi vyhovuje tento L'oréal denní krém. Už jsem o něm psala zde (klik!) Je akorát výživný, zároveň ale neucpává póry a krásně se vsakuje.




Posledním miláčkem je čistící maska s bahnem (klik!) . Používám ji tak dvakrát týdně, abych pořádně vyčistila póry. A musím říct, že na to je vážně dobrá, krásně pleť pročistí a nechá po sobě jen krásný pocit opravdu pročištěného obličeje.

To byly mé oblíbené produkty v péči o pleť. Každý z nich můžu na sto procent doporučit a každý z nich si určitě pořídím znovu. 

 Vaše Nik 

2 komentáře:

  1. Skvelý článok, nič z týchto vecí som ešte neskúšala, ale zaujala ma asi najviac tá bahenná maska :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, určitě doporučuji vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat