úterý 17. listopadu 2015

Průhledné gumáky



Svátek, volno, tak jsme s holkami vyrazily do kina na film Stážista. Den strávený spolu, je vždycky skvělý, taková menší dámská jídla. Volný čas pro nás znamená také focení outfitu a hromada zábavy, při focení ve třech. Počasí nám nepřálo, a proto jsem zvolila super průhledné, gumové botičky. Koupila jsem si je asi před půl rokem a až dnes jsem je vyvětrala. Přiznávám, jsou ulítlé, ale já jsem svým způsobem taky ulítlá. Tak proč ne? Nosíte taky gumáky?
Jo a našla jsem svůj top šedý rolák.






Vaše Anež 

Boty - Funny rain
Jeany - H&M
Svetr - C&A
Kabát - Only
Kabelka - Roccobarocco

8 komentářů:

  1. Vždy som rozmýšľala o takýchto gumených a priesvitných topánkach, ale som sa bála, že sa mi v tom zaparia nohy;D Ale veľmi ti to pristane!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja uz dlhsiu dobu zhanam nejake pekne gumaky, pokukujem po hunteroch, ale nechce sa mi za ne vyhodit tolko penazi. Tieto gumaky nie su velmi moj styl, ale tebe pristanu. Mne sa paci riadne ta kabelka, tu by som brala :)
    A dakujem za koment :)
    http://www.theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, botky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. na Stážistu bych také ráda zašla, jinak botky ti sluší, ale já bych na ně neměla odvahu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stážistu můžeme rozhodně doporučit všechny tři :)
      Děkuji Anež

      Vymazat