neděle 1. listopadu 2015

Tip na drogérkový krém pro smíšenou pleť


 L’oréal Triple Active


Dnešní článek bude o mém úlovku v péči o pleť. Najít ideální krém na můj obličej je celkem výzva. Moje pleť má totiž docela dost komplikovanou povahu a člověk se s ní špatně domlouvá. Zařadila bych ji do kategorie normální až smíšená, bohužel většina krémů určených pro tento typ pleti mi nevyhovuje. Nejsou dostatečně hydratační a já se po pár dnech začnu loupat. Na druhou stranu krémy pro normální pleť mi zase ucpávají póry a jsou na mě moc hutné.


Naštěstí jsem v létě objevila tohoto krasavce. Hezky hydratuje a přitom není hutný. Pleť mi po něm nepraská, ani se mi neucpávají póry a podobné neplechy a navíc ještě příjemně voní.  


Všem, co mají podobně bláznivou pleť jako já, můžu tento produkt jedině doporučit. Já osobně si ho určitě pořídím znovu.

Hodnocení: 



Vaše Nik 
__
Vysvětlivka: Nejvíc vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny   ♚ Nejméně vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny 

Žádné komentáře:

Okomentovat