neděle 15. listopadu 2015

Recenze: Catrice - 62 Must have steeletto


Nedávno jsem byla v drogerii a tento lak tam na mě vyloženě čekal a přesvědčil mě svou barvu. Většinou v hlavě mívám dilema na způsob: „Tuhle barvu už máš a moc nenosíš, další nepotřebuješ.“ Nebo „Nových laků máš teď hodně, nový si koupím až bude nějaký mrtvý.“ Však to také znáte, ne? Nenechte mě v tom…


Každopádně u tohoto to bylo jinak, když jsem ho měla v ruce, tak na mě volala i jeho sestřička v lehce světlejším odstínu (krásná bíla s odlesky do růžova), že i ona chce mít nový domeček v mé krabici s laky. Nakonec jsem si domu odnesla jenom tohoto krasavce od Catrice – Nail Lacquer, 62 Must have steeletto.


Barva je úžasně metalická, je složena z malých částic, ale strukturou tvoří homogenní hmotu, nikoliv pískový povrch (ups, to je formulace jako do seminární práce, ale hlavně snaha o jasné formulace ;) ). Odstín v lahvičce vypadá mnohem více do růžovo-fialova, než ve skutečnosti je. Na nehtech je opravdu spíš stříbrný a leskne se právě do růžova – malinovo – fialova.
Na fotce mám lak pouze v jedné vrstvě, ačkoliv lak na obalu doporučují dvojvrstvě a je fakt, že v druhé vrstvě je výraznější. Však jsem ho také hned druhý den domalovávala.


Doteď jsem chválila barvu, tak k ostatním aspektům. Výdrž je s mými požadavky lehce nadprůměrná. Čtyři dny vydrží hezký bez výrazné újmy. Další dny už to nejsou nehty s perfektně nalakovanými nehty, ale rozhodně nic, za co bych se musela stydět. Jako podkladovou bázi používám od Sally Hansen Miracle cure, která má zpevňovat nehty především, a nevím, jestli zároveň má i další příznivé účinky na můj Catrice lak.
Odlakování jde poměrně dobře, rozhodně líp než něco, co se tváří že je seskupeno z velkého množství třpytivých částic. O trochu hůř, než odlakování obyčejných laků.


A jaký je verdikt? Asi v blízké době budu potřebovat i jeho sestřičku zmiňovanou hned na začátku a budu doufat, že má stejné vlastnosti jako tuto 62 Must have steeletto. 

Hodnocení: 

Vaše Miška 
__
Vysvětlivka: Nejvíc vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny   ♚ Nejméně vhodné pro princezny/víly/ctihodné slečny 
PS.: všechny korunky si necháváme pro naprostou pecku! 

Žádné komentáře:

Okomentovat